4857 s sayılı İş Kanunu m. 18 işverenin işçisinden yeterli veremi alamadığı hallerde iş sözleşmesini feshedebileceği kuralını düzenlemiştir. Ancak bu kuralın uygulanabilmesi için işçinin verimsizliğinin işyerinin normal işleyişini bozması, işyerinde otuz ve üzeri işçi çalışıyor olması, işçinin en az altı aylık kıdeminin olması gerekir. İş sözleşmesini fesheden işveren işçisine kıdem ve ihbar tazminatını ödemek zorundadır. 4857 sayılı Kanun'un m. 18 de düzenlediği fesih hakkı ile m. 25/II de düzenlediği derhal fesih hakkı birbirinden farklıdır.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.