Kamuda çalışan işçilerden; emekliliğini isteyen veya emekliye sevk olunanlara, haklarında toptan ödeme hükümleri uygulananlara, emekli iken yeniden hizmete alındıktan sonra cezaen olmamak üzere görevlerine son verilenlere, kendi kusurları olmaksızın sözleşmesi feshedilen veya hizmet sürelerinin bitiminde ayrılanlara 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 1 inci maddesinin (D) fıkrası gereğince emeklilik tazminatı olarak ödeme yapılmaktadır. Bu ödemede 12.105 gösterge rakamının mı yoksa 13.558 gösterge rakamının mı uygulanması gerektiği konusunda tartışma bulunmaktadır. Bu makalemizde bu tartışma ele alınmıştır.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.