İşçinin işyerinde yapmakta olduğu işte yeterliliğinin olmaması, kısaca verimsizliği durumu 4857 sayılı İş Kanununda sayılan haklı nedenlerle fesih hallerinden birisidir ve işverenler tarafından artan oranda iş akdinin feshi gerekçesi olarak gösterilmektedir. İşçinin verimsizliği/yetersizliği nedeniyle iş akdinin feshinde var olan en önemli sorun İş Kanununda işçinin yeterliliği kriterlerinin belirlenmemesidir. Ancak bu konudaki Yargıtay Kararları işveren ve işçilere yol gösterici mahiyettedir. İşverenlerin çalışanlarının verimsizliğini gerekçe göstererek iş akdini feshetmeleri durumunda Yargıtay Kararlarını dikkate almaları gerekmektedir.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.