Sigortalılar emekli olmak için öncelikle gerekli olan gün, sigortalılık süresi ve yaş şartlarını yerine getirmeleri gerekmektedir. Emeklilik için gerekli olan bu şartları yerine getirdikten sonra sigortalı çalışıyorsa işten ayrılış yaptıktan sonra Kuruma yazılı başvuru yapması gerekmektedir. Sigortalı emeklilik şartlarını yerine getirdikten sonra yazılı talepte bulunmazsa veya talepte bulunsa bile çalıştığı işten ayrılmazsa aylık bağlanmamaktadır.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.