Genel kural olarak hem kıdem tazminatına hak kazanabilmek hem de işsizlik maaşı alabilmek için işçinin kendi isteği ve kusuru dışında işini kaybetmesi gerekmektedir. Şartlardaki benzerlik nedeniyle evlilik nedeniyle işten ayrılan kadın işçinin işsizlik maaşı alabileceği yönünde bir algı bulunmaktadır. Ancak evlilik nedeniyle 1 yıl içerisinde işten ayrılan kadın işçi kendi isteği ile işten ayrılması durumunda kıdem tazminatına hak kazanmakta iken işsizlik maaşı alamamaktadır.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.