2.12.2020 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan bu Tebliğin amacı; bitkisel üretimin geliştirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması, zararlı organizmaların ülkemize bulaşmasının engellenmesi, mevcut olanların eradikasyonu ve mücadelesinin yapılarak yayılmasının önlenmesi ve bulaşık alanda karantina tedbirleri alınan üreticilerin desteklenmesidir.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.