4.11.2022 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan bu Tebliğin amacı; bitkisel üretimin geliştirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması, zararlı organizmaların ülkemize bulaşmasının engellenmesi, mevcut olanların eradikasyonu ve mücadelesinin yapılarak yayılmasının önlenmesi ve karantina tedbirleri alınan bulaşık alanda üreticilerin desteklenmesidir.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.