30.12.2020 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan bu Tebliğin amacı; 2021 yılında öğle yemeği servisinden faydalanacak olan memurlardan ve sözleşmeli personelden alınacak asgâri yemek bedellerine ilişkin esasları belirlemektir.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.