16.11.2022 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan bu Yönetmeliğin amacı; Yönetmeliğin amacı, Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığının faaliyetlerini yürütmek üzere kurulacak birimlerinin ve bu birimlerin görevlerinin belirlenmesidir.
Bu karar için tam metin henüz yüklenmemiş.